Kim jesteśmy?
Firma PLINTUS przywiązuje ogromne znaczenie do ochrony prywatności swoich klientów. Sukcesywnie podejmujemy działania mające wzmocnić ochronę Waszych danych osobowych a także dostosowanie naszych systemów informatycznych do obowiązujących przepisów. Poniższy dokument zawiera zasady gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania danych naszych Klientów.
Administratorem danych osobowych jest: “Plintus” Adam Curzydło. z siedzibą w Gdańsku ul.Łostowicka 7b
Adres naszej strony internetowej to: https://plintus.pl.
Poniższa treść stanowi integralną politykę prywatności naszej firmy i odnosi się zarówno do danych zbieranych stacjonarnie jak i do komunikacji przy wykorzystaniu transmisji danych między systemami teleinformatycznymi.
Kiedy zbieramy Twoje dane?
Twoje dane zbieramy kiedy kontaktujesz się z nami telefonicznie. Jest nr. Twojego telefonu. Numer możemy również zachować w naszych urządzeniach przypisując do niego imię i nazwisko lub nazwę instytucji którą reprezentujesz. Możemy Twój numer również przesyłać między naszymi urządzeniami.
Kiedy składasz zamówienie w siedzibie firmy, możemy potrzebować twoich danych do celów kontaktowych, księgowych i fiskalnych. Dane te są zapisywane w systemie księgowym obsługującym zamówienia. Nasze oprogramowanie jest zabezpieczone przed dostępem osób trzecich i zapewnia ewidencję czynności wykonywanych w bazie danych, przez członków naszego zespołu.
W przypadku niektórych zleceń wykonywanych na cmentarzach dane mogą być przekazane do gminy, parafii lub innego podmiotu sprawującego zarząd nad cmentarzem. będącej zarządcą .
Dane osobowe mogą być wykorzystywane w celach niezbędnych do komunikacji a także przeprowadzenia transakcji. (e-mail,telefon). Dane zbierane w trakcie korespondencji pomiędzy Tobą a firmą PLINTUS będą wykorzystane wyłącznie w celu odpowiedzi na Twoje zapytanie lub realizacji transakcji.
Możemy kontaktować się z Tobą w celu potwierdzenia, że informacje, które gromadzimy w naszej ewidencji są nadal aktualne oraz w celu uzupełnienia Twojego profilu o dodatkowe informacje.
Kiedy odwiedzasz naszą witrynę https://plintus.pl/ zbieramy informacje statystyczne pomagające nam zarządzać witryną i reklamami. Dokładne informacje znajdują się poniżej:
Jakie dane osobiste zbieramy i dlaczego je zbieramy?
Jeśli korzystasz z naszej witryny internetowej (https://.plintus.pl) automatycznie zbieramy zanonimizowane dane dotyczące Twojej wizyty. Dane te są zapisywane w aplikacji Google Analitics i innych podobnych aplikacjach. Aplikacje te przypisują twojemu urządzeniu unikalny nr ID. Jeśli korzystasz z innych urządzeń zalogowanych w usługach google lub innych dostawców usług internetowych. Dane te mogą być łączone i kojarzone między sobą. Mogą także służyć do tworzenia zbiorów danych które umożliwiają skalowalną analizę danych w petabajtach. więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności dostawców usług internetowych. Jeśli nie chcesz aby twoje dane były przekazywane do usługi, odznacz odpowiednie usługi w banerze o polityce cookies. Jeśli korzystasz z ustawienia „Do Not Track” w swojej przeglądarce to funkcje śledzenia automatycznie są wyłączone. Nadal na twoim urządzeniu będą zapisywane tylko cookies niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania naszej witryny. Więcej informacji znajdziesz w POLITYKA PRYWATNOŚCI (informacja o cookies)
dane które mogą być pozyskiwane:
demograficzne – wiek i płeć.
dane geograficzne – język i lokalizacja
zainteresowania – kategorie podobieństwa, segmenty rynku
zachowania – nowi a powracający, częstotliwość wizyt, zaangażowanie
technologia – przeglądarka i system, dostawca usług
ruch mobilny – rodzaj urządzenia, typ urządzenia.
Powyższe dane wykorzystujemy w celu prowadzenia statystyk pozwalających nam na prawidłowe konfigurowanie parametrów witryny i dostosowaniu jej do użytkowanego przez naszych odbiorców sprzętu a także technologi, prowadzenia zanonimizowanych statystyk przeglądanych treści i produktów, w celu dopasowania oferty do preferencji odbiorców.
Dane te są zbierane na podstawie Twojej zatwierdzonej zgody na zbieranie i przetwarzanie danych osobowych.
Wszystkie dane osobowe przechowujemy i przetwarzamy w sposób zgodny z wymogami prawa polskiego i międzynarodowego, w zgodzie z przepisami RODO (General Data Protection Regulation).
Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Odwiedzając zakładkę sklep-on line , będziemy zbierać następujące informacje:
- Przeglądane produkty: użyjemy tych informacji, aby na przykład pokazać ci ostatnio oglądane produkty
- Lokalizacja, adres IP i przeglądarka: użyjemy tych danych do oszacowania podatków i kosztów wysyłki
- Adres wysyłki: poprosimy cię o wpisanie adresu, abyśmy mogli na przykład oszacować koszty wysyłki przed złożeniem zamówienia i wysłać zamówienie!
Będziemy również używać plików cookie do śledzenia zawartości koszyka podczas przeglądania naszej witryny.
Gdy kupujesz w naszym sklepie, poprosimy cię o podanie informacji zawierających imię i nazwisko, adresy płatności i wysyłki, e-mail, telefon, dane płatności lub karty i opcjonalne dane konta: nazwa użytkownika i hasło. Będziemy wykorzystywać te informacje w poniższych celach:
- Przesyłanie informacji o twoim koncie i zamówieniach
- Odpowiadanie na twoje zgłoszenia, w tym zwroty i reklamacje
- Procesowanie płatności i zapobieganie oszustwom
- Założenie konta w naszym sklepie
- Spełnienie zobowiązań prawnych, np. obliczania podatków
- Ulepszanie oferty sklepu
- Wysyłanie informacji marketingowych, jeśli zgodzisz się na ich otrzymywanie
Jeśli utworzysz konto, zachowamy twoje imię i nazwisko, adres, e-mail oraz numer telefonu, które będą wykorzystane przy składaniu następnych zamówień.
Ogólnie informacje są przechowywane tak długo, jak potrzebujemy informacji dla celów, dla których je gromadzimy i wykorzystujemy, i nie jesteśmy prawnie zobowiązani do dalszego przechowywania. Na przykład przechowujemy informacje o zamówieniach przez minimum 5 lat dla celów podatkowych i księgowych. Obejmuje to imię i nazwisko, adres e-mail oraz adresy.
Będziemy również przechowywać komentarze i opinie, jeśli zdecydujesz się je napisać.
Dostęp do niektórych treści a także dokonanie zakupu wymaga utworzenia konta. Podczas rejestracji zbieramy takie dane jak e-mail, hasło i login. Rejestracja nie jest wymagana do samej edycji witryny.
Komentarze
Kiedy odwiedzający witrynę zostawia komentarz, zbieramy dane widoczne w formularzu komentowania, jak i adres IP odwiedzającego oraz podpis jego przeglądarki jako pomoc przy wykrywaniu spamu.
Zanonimizowany ciąg znaków stworzony na podstawie twojego adresu e-mail (tak zwany hash) może zostać przesłany do usługi Gravatar w celu sprawdzenia czy jej używasz. Polityka prywatności usługi Gravatar jest dostępna tutaj:
Po zatwierdzeniu komentarza twój obrazek profilowy jest widoczny publicznie w kontekście twojego komentarza.
Media
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem i wgrywasz na witrynę obrazki, powinieneś unikać przesyłania obrazków z tagami EXIF lokalizacji. Odwiedzający stronę mogą pobrać i odczytać pełne dane lokalizacyjne z obrazków w witrynie.
Ciasteczka
Jeśli zostawisz na naszej witrynie komentarz, będzie można wybrać opcję zapisu twojej nazwy, adresu e-mail i adresu strony internetowej w ciasteczkach, dzięki którym podczas pisania kolejnych komentarzy powyższe informacje będą już dogodnie uzupełnione. Ciasteczka wygasają po roku.
Jeśli odwiedzisz stronę logowania, utworzymy tymczasowe ciasteczko na potrzeby sprawdzenia czy twoja przeglądarka akceptuje ciasteczka. Nie zawiera ono żadnych danych osobistych i zostanie usunięte, kiedy przeglądarka zostanie zamknięta.
Podczas logowania tworzymy dodatkowo kilka ciasteczek potrzebnych do zapisu twoich informacji logowania oraz wybranych opcji ekranu. Ciasteczka logowania wygasają po dwóch dniach, a opcji ekranu po roku. Jeśli zaznaczysz opcję „Pamiętaj mnie”, logowanie wygaśnie po dwóch tygodniach. Jeśli wylogujesz się ze swojego konta, ciasteczka logowania zostaną usunięte.
Jeśli zmodyfikujesz albo opublikujesz artykuł, w twojej przeglądarce zostanie zapisane dodatkowe ciasteczko. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych, wskazując po prostu na identyfikator przed chwilą edytowanego artykułu. Wygasa ono po 1 dniu.
Osadzone treści z innych witryn
Artykuły na tej witrynie mogą zawierać osadzone treści (np. filmy, obrazki, artykuły itp.). Osadzone treści z innych witryn zachowują się analogicznie do tego, jakby użytkownik odwiedził bezpośrednio konkretną witrynę.
Witryny mogą zbierać informacje o tobie, używać ciasteczek, dołączać dodatkowe, zewnętrzne systemy śledzenia i monitorować twoje interakcje z osadzonym materiałem, włączając w to śledzenie twoich interakcji z osadzonym materiałem jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany w tamtej witrynie.
poniżej lista witryn które mogą zawierać treści zewnętrzne
Z kim dzielimy się danymi?
Analizy i statystyki
Dane są zbierane za pomocą usługi google analitics przez „Google” z siedzibą w Gordon House, Barrow StreetDublin 4
Ireland. W celu tworzenia treści reklamowych korzystamy również z innych narzędzi google połączonych z tą usługą polityka prywatności usługi google dostępna jest tutaj:
Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
korzystając z zakładki sklep-on line wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez administratora strony, przez pracowników naszego zespołu obsługujących transakcję a także przez podmioty zewnętrzne niezbędne do przeprowadzenia transakcji takie jak firmy kurierskie i operatorów płatności. W zależności od wybranej opcji należy zapoznać się z polityką prywatności naszych Zaufanych Partnerów.
Udostępniamy informacje podmiotom trzecimi, które pomagają nam procesować zamówienia i dostarczają usługi, np.: operatorom płatności, kurierom, zarządcom cmentarzy.
Płatności
Akceptujemy płatności przez PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. (R.C.S. Luxembourg B 118 349). Podczas przetwarzania płatności niektóre z twoich danych zostaną przekazane firmie PayPal, w tym informacje wymagane do przetworzenia lub obsługi płatności, takie jak wartość zamówienia i informacje rozliczeniowe.
Zobacz politykę prywatności PayPal, aby uzyskać więcej szczegółów.
A także płatności przez DialCom24 Sp. z o.o. 60-327 Poznań ul. Kanclerska 15 nip. 781-173-38-52.(Przelewy24) Podczas przetwarzania płatności niektóre z twoich danych zostaną przekazane firmie DialCom24 Sp. z o.o., w tym informacje wymagane do przetworzenia lub obsługi płatności, takie jak wartość zamówienia i informacje rozliczeniowe.
Zobacz politykę prywatności DialCom24 Sp. z o.o., aby uzyskać więcej szczegółów.
Zwykłego przelewu możesz dokonać również bezpośrednio z swojego konta na nasze. W tym celu wygenerujemy Tobie druk z informacją o numerze naszego konta i banku. Płatność taka odbywa się z pominięciem przekazania danych do nas.
Przesyłki kurierskie
Twoje dane: imię, nazwisko, dane podmiotu, adres, telefon możemy również przekazać do przewoźników jeżeli przedmiot transakcji będzie tego wymagał. Przesyłki realizujemy przez:
Firma Deutsche Post AG (DHL) zobacz politykę prywatności
DPD Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Mineralna 15 (02-274) polityka prywatności
lub innym wybranym przez nas przewoźnikiem którego dane zostaną przekazane w trakcie realizacji transakcji.
Jeśli zażądasz zresetowania hasła, twój adres IP zostanie dołączony do wysyłanej wiadomości.
Jak długo przechowujemy twoje dane?
Jeśli zostawisz komentarz, jego treść i metadane będą przechowywane przez czas nieokreślony. Dzięki temu jesteśmy w stanie rozpoznawać i zatwierdzać kolejne komentarze automatycznie, bez wysyłania ich do każdorazowej moderacji.
Dla użytkowników którzy zarejestrowali się na naszej stronie internetowej (jeśli tacy są), przechowujemy również informacje osobiste wprowadzone w profilu. Każdy użytkownik może dokonać wglądu, korekty albo skasować swoje informacje osobiste w dowolnej chwili (nie licząc nazwy użytkownika, której nie można zmienić). Administratorzy strony również mogą przeglądać i modyfikować te informacje. W przypadku braku aktywności na koncie może może ono zostać usunięte w czasie konserwacji serwisu.
Jakie masz prawa do swoich danych?
Jeśli masz konto użytkownika albo dodałeś komentarze w tej witrynie, możesz zażądać dostarczenia pliku z wyeksportowanym kompletem twoich danych osobistych będących w naszym posiadaniu, w tym całość tych dostarczonych przez ciebie. Możesz również zażądać usunięcia przez nas całości twoich danych osobistych w naszym posiadaniu. Nie dotyczy to żadnych danych które jesteśmy zobligowani zachować ze względów administracyjnych, prawnych albo bezpieczeństwa.
Gdzie przesyłamy dane?
Twoje dane nie są przekazywane do innych podmiotów w celach komercyjnych. Zbierane dane są przetwarzane wyłącznie do celów analiz i marketingowych w tym do tworzenia reklam i kampanii reklamowych. Dane transakcyjne będą przekazywane do organów podatkowych, mogą być przesyłane do operatorów płatności i przewoźników. Dane zostaną również przekazane do organów ścigania w przypadku jeśli takie o nie wystąpią.
Komentarze gości mogą być sprawdzane za pomocą automatycznej usługi wykrywania spamu.
Informacje kontaktowe
Impressum
Firma zbierająca dane:
(Das Unternehmen, das die Daten sammelt:)
(The company collecting the data:)
PLINTUS Adam Curzydło ul. Łostowicka 7B, 80-121 Gdańsk
nip. 5832640600
Biuro obsługi klienta
w dni powszednie
w godzinach 8.00-16.30
NUMER: (+48 58) 3053712
FAX: (+48 58) 3053712
Wszelkie zapytania, uwagi prosimy przesyłać za pomocą formularza kontaktowego lub pisząc na adres biuro@plintus.pl
Jak chronimy twoje dane?
Aby mieć pewność, że treść wiadomości jest zabezpieczona, zalecamy korzystanie z formularza kontaktowego. Nasze bazy danych zabezpieczone są przed wglądem osób trzecich. Podczas komunikacji pomiędzy Twoim komputerem a naszym serwerem, gdy zbierane są Twoje dane osobowe, szyfrujemy połączenie z użyciem protokołu SSL. Zarówno system informatyczny jak i stanowiska na których przetwarzane są Twoje dane osobowe zabezpieczone są przed wirusami, trojanami za pomocą programów antywirusowych. Zastosowanie systemów firewall chroni system przed atakami z sieci publicznej. Dostęp do zbioru danych osobowych jest automatycznie ewidencjonowany a osoby uprawnione do przetwarzania danych osobowych podlegają wewnętrznej procedurze szkolenia w zakresie obsługi systemu. Dostęp mogą mieć tylko pracownicy którzy zapoznali się z instrukcją bezpiecznej obsługi systemu, ustawą o ochronie danych osobowych i złożyli pisemne oświadczenie.
Jakie mamy obowiązujące procedury w przypadku naruszenia prywatności danych?
Procedury bezpieczeństwa w firmie „Plintus” opisane są w wewnętrznym dokumencie – Polityka Bezpieczeństwa Danych osobowych, w którym zawarta jest instrukcja zarządzania systemami informatycznymi. Instrukcja zawiera takie informacje jak: sposób uwierzytelniania, procedury rozpoczęcia i zakończenia pracy w systemach informatycznych, sposoby zabezpieczenia systemu, procedury tworzenia kopi zapasowych, sposoby i miejsca przechowywania kopi zapasowych. Wszyscy członkowie naszego zespołu, mający dostęp do bazy danych osobowych, są zobligowani do zapoznania się z instrukcją. W przypadku stwierdzenia naruszenia bezpieczeństwa Twoich danych należy niezwłocznie poinformować administratora w celu wprowadzenia środków zaradczych. Na administratorze danych spoczywa obowiązek niezwłocznego usunięcia przyczyn utraty danych osobowych a w przypadku braku możliwości, zgłoszenia zaistniałej sytuacji do biura Prezesa Inspektora Ochrony Danych Osobowych nie później niż w ciągu 24 godzin od zgłoszenia zdarzenia. Każdemu użytkownikowi przysługuje prawo do zgłoszenia naruszenia zasad bezpieczeństwa danych osobowych do UODO. Dane kontaktowe: Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawakancelaria@uodo.gov.pl. W przypadku stwierdzenia popełnienia przestępstwa Administrator ma obowiązek zgłoszenia przestępstwa organom ścigania. Godziny pracy: 8.00-16.00